Plan.

Witajcie,
mamy dziś pierwszy sierpnia. Postanowiłam nie czekać do poniedziałku,aby wystawić plan. Nowy miesiąc to chyba idealna data na przedstawienie swoich reguł.  Uznałam,że będę prawdziwym motylkiem, a nie jakimś zdrowym czy coś. Głodowanie. 
Im mniej kalorii tym lepiej. Picie wody. Pusty żołądek. Chudnięcie.

Plan na sierpień

-Jem głównie owoce i warzywa.
-Piję dużo wody.
- W bilans nie wliczam gum do żucia. 
-Jem jak najmniej.
-Raz w tygodniu mam dzień wolny od diety - sobota, niedziela ( zależy ) 
obowiązuje od przyszłego tygodnia.

Cel na sierpień
52kg.

Ważenie
ok. 
14sierpia
24sierpnia
30sierpnia


Bilans dodam wieczorem.

2 komentarze :

  1. Podoba mi się ten plan *.* Szkoda, że ja mogę zacząć coś w ten deseń dopiero od września... Trzymaj się kochana, jesteś cudownym motylkiem :*
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też trzymam za Ciebie kciuki i jak chcesz to wpadnij tez do mnie ;)
    Możesz też pisać do mnie na gg- 41458354
    Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę Thinspiracją. © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka